A SZAKKÖR
Nem hiába vallják, hogy a fejlesztő mérnöki munka a legkreatívabb a világon.
A gyerekek kismérnökök lesznek!
Hogyan?
> Először megépítik a robotot: motorokat szerelnek rá, valamint fény- és távolságérzékelő, gyro- és nyomás érzékelő szenzorokat.
> Majd a feladatnak megfelelően megírnak egy programot, és feltöltik a robotra.
> De mi van, ha nem működik jól? Semmi gond! Talán még jobb is így.
> Megkeresik a hibát és kijavítják. Újratesztelik.
> ... És működik!
Miért ROBOKTAT?
A szakkör olyan lehetőséget szeretne biztosítani általános iskolás diákoknak, ahol játékos gyakorlaton, játékos tanuláson keresztül olyan tudást és készségeket sajátítanak el, amelyek jó alapot nyújtanak későbbi, mérnöki, robotinformatikai pályafutásukhoz.
Tudjátok milyen készségekre van még szükség manapság az üzleti világban?
Kreativitásra
Mi elképzeljük, mit is szeretnénk a robottal elvégeztetni és meg is valósítjuk.
Projekt orientáltságra
Mi lépésről lépésre megszerkesztjük a programot, majd teszteljük és tovább fejlesztjük:
Vajon a robot úgy működik, ahogy mi szeretnénk? Mit lehet még rajta változtatni, fejleszteni?
Mi van, ha fényerősség növekedésre felgyorsulna, vagy követne egy fekete csíkot?
Álljon meg, ha az asztal szélére érkezett!
Csapatszellemre
Mi kis csapatokban dolgozunk, ötleteinket összevetjük, a lehetőségeket felmérjük, majd az eredményt kiértékeljük.
Jó kommunikációra
Eredményes robot-projektünket magyarul, majd angolul is előadjuk.
Szervező készségre
Mi megszervezzük a munkát: a tervezést és a kivitelezést.
Önbizalomra
Megtapasztaljuk a jó munka eredményét és elégedettek vagyunk önmagunkkal
Gyere próbáld ki Te is!
Nem hiába vallják, hogy a fejlesztő mérnöki munka a legkreatívabb a világon.
A gyerekek kismérnökök lesznek!
Hogyan?
> Először megépítik a robotot: motorokat szerelnek rá, valamint fény- és távolságérzékelő, gyro- és nyomás érzékelő szenzorokat.
> Majd a feladatnak megfelelően megírnak egy programot, és feltöltik a robotra.
> De mi van, ha nem működik jól? Semmi gond! Talán még jobb is így.
> Megkeresik a hibát és kijavítják. Újratesztelik.
> ... És működik!
Miért ROBOKTAT?
A szakkör olyan lehetőséget szeretne biztosítani általános iskolás diákoknak, ahol játékos gyakorlaton, játékos tanuláson keresztül olyan tudást és készségeket sajátítanak el, amelyek jó alapot nyújtanak későbbi, mérnöki, robotinformatikai pályafutásukhoz.
Tudjátok milyen készségekre van még szükség manapság az üzleti világban?
Kreativitásra
Mi elképzeljük, mit is szeretnénk a robottal elvégeztetni és meg is valósítjuk.
Projekt orientáltságra
Mi lépésről lépésre megszerkesztjük a programot, majd teszteljük és tovább fejlesztjük:
Vajon a robot úgy működik, ahogy mi szeretnénk? Mit lehet még rajta változtatni, fejleszteni?
Mi van, ha fényerősség növekedésre felgyorsulna, vagy követne egy fekete csíkot?
Álljon meg, ha az asztal szélére érkezett!
Csapatszellemre
Mi kis csapatokban dolgozunk, ötleteinket összevetjük, a lehetőségeket felmérjük, majd az eredményt kiértékeljük.
Jó kommunikációra
Eredményes robot-projektünket magyarul, majd angolul is előadjuk.
Szervező készségre
Mi megszervezzük a munkát: a tervezést és a kivitelezést.
Önbizalomra
Megtapasztaljuk a jó munka eredményét és elégedettek vagyunk önmagunkkal
Gyere próbáld ki Te is!